Neden Lezbiyen Oldum?
Yakın geçmişte tanımadığım bir bayan arkadaşı Facebook’ta listeme ekledim. Pek yaptığım bir şey değildir bu yani sadece tanımadığım erkekleri değil tanımadığım bayanları da eklemem normalde. Baktım eli yüzü düzgün temiz birine benziyor herhalde soracağı bir şey vardır ya da sohbet etmek istemiştir de eklemiştir diyerek her zamanki safoş niyetliliğimle arkadaş listeme ekledim. Bir gün online olduğunu gördüm, bana mesaj attı ve başladık sohbet etmeye..
Havadan sudan laflarken lez(biyen) olduğunu öğrendim. Facebook’ta bazı kişilerin ne türlü naneler çevirdiğini bilen paranoyak ve her işin önce olumsuz açıdan ele alınması gerektiğini düşünen bir hatun olarak önce beni yokladığını düşündüm (başörtülüleri tuzağa düşürüp adlarını çıkarmak için bu tür adilikler yapanlar varda) Ama sonra baya baya dert yanınca hee dedim bu ciddi ciddi lez sanırım. Ama ben biseksüel olabileceğinden şüphelendim. Öyle de çıktı zaten Pp Çünkü erkeklere de meyli var ancak haram olduğu için zina yapmıyormuş erkeklerle. Bu bakımdan inançlı çıktı arkadaş
Gel gelelim bu nasıl bir inanç henüz bende anlayabilmiş değilim açıkçası
Erkeklerle kırıştırmak günahmış ama kadınlarla kırıştırmak daha hafif günahmış Yaşar Nuri ya da Zekeriya hoca böyle bir fetva vermiş olabilir (mi acaba?) ama “diğerlerinin” böyle bir fetva vereceğini sanmıyorum.
Facebook ya da daha önce kayıtlı olduğum bazı sosyal network sitelerinde fotoğraflarımı erkeksi / sert (
! ne alaka) bulduklarından mıdır yoksa bebek yüzlü (eh bu olabilir belki) göründüğümden midir henüz çözemedim bu ikilemi ama, lezbiyenler tarafından baya revaçtayımdır Hangi sosyal network sitesine kaydolsam mutlaka bir kaç dişi düşer sepetime huahaha tipim mi kayıktır nedir anlamadım. Tipten kaybediyoruz. Fransa’dan bile talibim çıkmıştı
Erkeklerle muhatap olmadığımı anlıyorlar da ondan mı bana sarıyorlar ki? Bak bu da olabilir hee. Yoksa Facebook’ta tanımadığı halde beni ekleyen ama benim arkadaş listeme almadığım dolayısıyla reddedilen erkeklerin oynadığı bir oyun mu? Bu da olabilir. Ya da o erkeklerin tanıdıkları mı lezler? Hani “ne kadar yakışıklıyım ama bana bakmadı bile, bu lezdir kesin sana düşer belki” gibi? I ıh çözemedim. Aklım karıştı Pp Bütün arkadaşlık sitesi profillerimi sildim zaten. Sanal seks dilenen abazalar, karısını aldatmak için sıraya girenler ve tabiki benden vazgeçemeyen lezler yüzünden. İnternetteki insanların işi gücü poligamik ilişkiler, tek gecelik seks, aldatma ve yalan olmuş bunu bu tür sitelerde daha iyi görebiliyor aklı olan mantıklı bir vatandaş. Tabi o bok çukuruna düşmezse görebiliyor çünkü o çukurun içine düştükten sonra görse de pek bir yararı kalmıyor doğal olarak..
Bir Facebook’um var şuan onunla mutluyum tanımadığım kimseyi eklemiyorum -hele hele erkekleri- dışardan mesaj atılırsa da cevap yazmıyorum ne me lazım.. Şu tanımadıklarını arkadaş listesine doldurup sonra da “ay beni çok taciz ediyorlar yaaauuu” , ”ay bana şunu dedi biliyo musuuuğğğnnn” gibilerinden konuşan kızları da anlamıyorum. Acaba egolarını tatmin etmeye çalıştıklarını ne zaman anlayacak o cücükten de cücük beyinleri meraklar içerisindeyim. Madem rahatsız edilmek istemeyen namuslu (?) bi kızsın o halde sende yabancıları ve rahatsız etme potansiyeli her halinden belli olanları ekleme kardeşim listene! Allah Allah! Yada dürüst ol itiraf et bu tacizlerden hoşlandığını (gerzek)
Nerden nereye gelmişim yahu doğaçlama yapınca hep böyle oluyo işte!
Nerde kalmıştım? Heh..
“Erkeklerle kırıştırmak günahmış ama kadınlarla kırıştırmak daha hafif günahmış” şeklinde oldukça çarpık bir düşünceye sahip olan bayan arkadaşımla mevzuyu derinleştirdim.. Kavimlerin helâkından lût kavmini örnek verdim kendisine. Eğer dedim, “eğer bu dediğin doğru olsa idi, neden o kadar insanı Allah yok etti söyler misin? Sadece O’na inanmadıkları için miydi bu helâk?” O, o dönemdeki insanların Allah’a inanmadığı için helâk edildiğini düşünüyormuş da.. Savunması şuydu;
O dönemde Tanrıya inanmıyorlardı. Şimdi ise inanan çok kişi var. O dönemde hala peygamber geliyor insanlara şimdiyse buna ihtiyaç yok çünkü inancı olan insanlar var. Bırakda benim gibiler kişisel günahlarıyla yaşasınlar. Hesap vereceğim tek yer Allah. Kimseye hesap vermem başka. KİB. Bye
Ok. byeeee
dedim. Ve konuyu noktaladım.
Ardından ertesi gün bir mesaj daha atmış.
Erkekler iğrençse bunun günahı neden bana oluyor sonra. Doğru dürüst erkek yoksa ortada neden ben suçluyum. Düzgün olan kaç erkek varki. Olan düzgün erkeklerde kaç kadına yeter. Sıra bana gelinceye kadar yaşım oldu xx. Cinsellik suçsa neden insan cinsel bir yaratık. Benim kimseye zararım yokki.
Arkadaş kendine göre oldukça mantıklı bahaneler üretmiş ve bana sunmuş. Bi kere çok doğru olduğu noktalar yok değil, var. Mesela erkekler iğrenç mevzusu. Bunlardan tanıdığım bir kısmı (ille bu erkeklerle çıkmış olmam gerekmiyor maşallah detayları atlamayan iki gözüm ve iki kulağım artı çalışan bir beynim var. sezgilerim de çok güçlüdür övünmek gibi olmasın..) cidden ”iğrenç” kategorisine giriyor. Örneklemeye kalkarsam çok uzun sürer bunu unutmuyoruz bu örnekleri başka bir yazıya saklıyoruz. Arkadaşın savunmasında mantıklı bulduğum bir diğer ve son öğe ise ortadaki “düzgün” erkeklerden her kadına bir tane düşmediği.
Şimdi gelelim mantıksız bulduğum “doğru dürüst erkek yoksa neden ben suçluyum” lafına. Bu laf şu lafın bir benzeri olabilir aslında (bir hayat kadını konuşuyor) “doğru dürüst iş yoksa neden ben suçluyum”. Bir şeyin olmaması senin yanlış bir şeyler yapmanı mı gerektiriyor yani? Mantıksızlığa devam edelim.. “Sıra bana gelinceye kadar yaşım oldu xx” Sıra sana gelmiyorsa sen sıraya git
Neden bekledin şimdiye kadar? Bu arkadaş tahminimce baya asosyal bi arkadaş olmalı ki teklifi hep karşı taraftan beklemiş. Bence sadece erkekler değil kadınlarda hoşlandığını göstermeli. Böyle biri olsa eminim çoktan biriyle evlenmiş ve …
Mutlu mutlu yaşarlardı işte ne var ki sanki cıx cıx. Helâl olan gibisi var mı bee. “Cinsellik suçsa neden insan cinsel bir yaratık” lafına da cevap vermiş oluyoruz bu sayede. Cinselliği yaşamak elbetteki suç değil, doğal bir ihtiyaç. Yasaklanan cinsellik değilki.. Çarpık ilişkiler.. Ve tabiki “nikâhsız” ilişkiler.. Yani zina.. Evlen işte miss gibi ohh
Kafan da rahat olsun .. da Belediye nikah salonlarına slogan çıktı Son mantıksız cümlemizde geliyor: “Benim kimseye zararım yokki” .. Evet kendinden başka hiçkimseye zararın yok, en büyük zararı kendine veriyorsun hayatım, nokta.
Yolladığım son mesajdan bir kesit
…güzel düşünüyorsun aslında ama doğru insanı bulmak için önce doğru insan olmak lazım değil mi? Yani siz doğru bir insan mısınızki karşınıza doğru biri çıkmasını bekliyorsunuz? bence önce kendinize bir çeki düzen verin doğru biri olmaya çabalayın ve Allah’tan isteyin. Allah’tan isteyinki istediğinizi alabilin. Aciz insanlardan medet ummayın derim. Sevgiler.
Sonuç olarak tatlıya bağladık ama sevişmedik
İnsanlar yiyeceği haltı yesin umrumda bile değil ama şu içgüdülerinin ve sapkınlıklarının peşinden koşmak adına kendilerinin bile inanmadığı saçma sapan bahaneleri yok mu.. Deli oluyorum..
Etuuketler: biseksüellik, dellendim, emri bil maruf nehyi anil münker, erkekler, evlilik, facebook, gay, ilişkiler, insan türleri, kadınlar, kızlar, lezbiyen, Lût kavmi, sanal dostlar, sapkınlıklar



March 29th, 2010 at 02:37
”Neden Lezbiyen Oldum?” Konusunda 43 Yorum Yapılmış
1.Serzeniş Meraklısı demiş ki:
November 19th, 2008 at 01:06
Facebooktan cevap verdim ben
bu mesaj yorumlara abone olmak adına yayınlanıyor olabilirmi? kesinlikle
2.Ceyda Sultan demiş ki:
November 19th, 2008 at 01:09
Seni böylelerinin buldugunu bilmiyordum, ilginc
Iyi bari kurtulmussun ondan birsey olmadan
Sevgiler
3.admin demiş ki:
November 19th, 2008 at 01:15
Serzeniş Meraklısı demişkiii;
şimdi çilekine sütüne gurban olduumun abılası, yine doğru bi konuya ışık saçmışsın, bende girdiğim ortamda diğer erkekler gibi davranmadığım, sürekli ayaklı flört makinası olarak hareket etmediğim için bi kaç kez “gay” yakıştırmasına layık görüldüm ve gaylerin ilgi odağı oldum, hissiyatındakileri benden iyi anlayan olabilirmi bilmiyorum
)
insanların sapkınlıklarının arttığı bi dönemdeyiz, 2. bir lut kavmi vakası yaşanmaz belki ama, kıyamet paklayabilir bu durumu… Allah akıl fikir versin tüm insanlığa…
bide hikaye niye böyle bitti? sevişmediyseniz bize bunu anlatma amacın nedir yani, anlamadım ben :Pp
4.aNNePeRi demiş ki:
November 19th, 2008 at 08:51
ben seni çok seviyorum yafs söylemişmiydim daha önceeeeeeeeeee Evvel zaman içinde bi zamanda siminya da yazmış idi bu konuda.Lez düşmanı olmuştum yazdığım yorumdan dolayı Hatun kişi kendisi de yaptığının yanlış olduğunun bilincinde ki nedenler bahaneler üretme peşine düşmüş.Bende buna sinir oluyorum ya.Bu öyle “su mu içsem çay mı içsem?Dur çay içeyim bari” gibibasit bir seçim değil ki.Kişinin hayatını değiştirecek bir karar.Birilerinin dediği gibi bir anlık boşluk bilmem ne değil.Mutlaka üzerinde düşündüğü,kafa patlattığı bir mevzu.YANİ BİLİNÇLİ OLARAK BİR SEÇİM BİR İSTEK.o zaman bunu kabul etmek gerek.bu benim seçimim ben böyle yaşamayı seçtim kimseyi de ilgilendirmez diyemiyosan kendini acındırma,ama erkek yok,yok yaşım geçti evde kaldım,yok niye cinsel bir varlık olarak yaratıldım,yok beni hayat bu yola itti deme.Allah insana bir sürü meziyeti birlikte vermiş.Cinselliği vermiş evet sana doğru olanı göstermiş akıl,fikir,düşünme becerisi vermiş.Kullarının aciziyetini gördüğü için örnekler göndermiş.”Allah o zaman bizi niye cinsel bir varlık olarak yarattı”diyen acaba helal-haram,cennet-cehennemi niye yarattı sorusuna da bu kadar kafa yoruyo mu?Canlılar arasında sadece güdüleriyle,istekleriyle yaşayanların hayvanlar olduğunun farkındalar mı?İşin komiği doğru erkek yok diye bahane üretenlere karşılık,doğru kadın yok diyen birsürü erkek var bide ortalıkta.Kendini herşeyden önce cinsel bir varlık olarak görmek ne kadar rezil bir durumdur bir kere ya.Neyse ben daha fazla delirmiyim
5.yasamladans demiş ki:
November 19th, 2008 at 09:11
çok sinir bozucu bir durum bence.Sen yine tahammüllü davranmışsın,ben bu kadar anlayışlı olamazdım..facebooktan sırf bu nedenle çıktım..uğraşamam ben böyle işlerle.bir de bizim koca durmadan bakıyor zaten,bu kim bu kim diye .Onunla mı uğraşacağım.kafam dinç böyle iyi oldu ..
6.Arzu-hal demiş ki:
November 19th, 2008 at 09:13
“Erkekler iğrençse bunun günahı neden bana oluyor sonra. Doğru dürüst erkek yoksa ortada neden ben suçluyum.” demiş
Erkekler iğrençe sen de iğrençsin. Hem Lutiliği yapan kişilere ben erkek demem ki. Erkekleri suçlamayalım şimdi.
Her türden insan, her türlü haltı yiyebilir. Bunun cinsiyetle ne alakası var?
7.Zeynep A. demiş ki:
November 19th, 2008 at 10:06
Aferin kiz, ne güzel anlatmissin! Agzina (parmaklarina) saglik. Böyle insanlar oldugu sürece bu dünya düzelmez. Bu arada sen tipten kaybetmezsin merak etme, sapiklar baska yerleriyle baktiklarindan seni buluyordur:-) Gecmis olsun:-)
8.burdasaklaniyorum demiş ki:
November 19th, 2008 at 10:33
))
güldürdün beni.
9.papatya demiş ki:
November 19th, 2008 at 11:43
insanlar günah işler,sonra vicdanları rahatsız olur ve saçma sapan sebepler yaratır . ama şite şundan da bundan .. minaraye çalan kılıfını hazırlar gibi bi durum yani..
Allah ıslah etsin ne diyeyim..
10.seyma demiş ki:
November 19th, 2008 at 12:05
kızım ne ılgınc tıpler senı buluyor
ama anlatıs cok ıyı olmus gercı arkadas tatmın olmusmudur bılmıyorum:)
11.zeynep melike demiş ki:
November 19th, 2008 at 12:14
hesap vereceğim bir ALLAH var,yazmış arkadaş,”yazık”bu düşünceye ,nekadar kolay zannediyor hesap gününü ve zanlarıyla bir ömrü yaşayıp heba ediyorlar ,Rabbim doğru yol üzere yaşatsın hepimizi(amin),doğru yolda olalım ki sağımızdaki ve solumuzda yürüyenlerde doğru insanlar olsun,inş.arkadaşa yazdığın cümlelerde onun doğruyu bulması adına vesile olurlar, :S ,
yine hamuru çok su götürecek bi konuya parmak basmışsın bu arada, ,
12.Kayhanoviç demiş ki:
November 19th, 2008 at 13:10
İlk önce sunu söylemek gerekirse konu başlığı yüzünden lezbiyenlerden cok lezbiyen kılığına girmiş abazanlar gogılın derinliklerinden ordu gibi gelecekleri aşikardır( :
Dediğim gibi bu yoldan cıkmış hayatı cinsellik olarak gören kişinin erkek olmadığını ispatlayabilir misin?
Bir konu acıp, Konu üzerinde tartısıp zamanla onun suyuna inicenmi inmiyecen mi çakallıkları olup olmadığını bilemezsin. Erkekler tilkidir. Heleki Abaza oldumu tilkiyi ininden çıkartır.
Ne demişler Minareyi çalan kılıfını hazırlar.
13.biolog77 demiş ki:
November 19th, 2008 at 13:19
Bu tarz çarpık ilişkilerin ve beyni bulanmış gençlerin tek nedini iman zayıflığı ve islamiyeti hakkıyla bilmiyor olmaları anne ve babaların onlaa öğretmemeiş olmaları.
Arkadaşın cvplarını okuyunca minareyi açaln kılıfı hazırlar sözü geldi aklıma.
tıpkı hani bir zamanalr adını unuttum şimdi kapalı ilahi söyleyen bir kadın vardı serpil birşey soyadını unuttum sonra popçu oldu açıldı ve kapalılık islamiyette yok diye fteva verirp hocalarla tartışmalarsa girdi işte bu arkdaşada buna benzemiş.insanlar günahları sevap yapmışlar ve üzücüsü buna kendilerini okadar inanadırmışlarki yazık çok yazık.
rabbim böyle yaşayan kardeşlerime en kısa sürede hidayeti nasip etsin ve onları kurtarsın inşallah.amin
14.h-yaman demiş ki:
November 19th, 2008 at 14:04
Neden bekledin şimdiye kadar? Bu arkadaş tahminimce baya asosyal bi arkadaş olmalı ki teklifi hep karşı taraftan beklemiş. Bence sadece erkekler değil kadınlarda hoşlandığını göstermeli.” yazının ana fikri bence budur
“Sıra sana gelmiyorsa sen sıraya git
15.nonamemorospohe demiş ki:
November 19th, 2008 at 15:04
Hani o belhüm adal nitelemesi zannederim bu türler için uygun olsa gerek..
Tenimde angelina bile olsa bir kadının dudaklarını düşünmek bile tahammül edilmez..Espri bir yana, kendi iğrençliklerine mukaddeslere kıymak pahasına kılıf arayanlardan nefret ediyorum.. Medem o kadar cesursun deki, ulan canım kadın çekti gittim yattım, Allahmış günahmış işim olmaz de.. Ama yemiyor işte…İnan bana, hiç değilse bu kadar yüreği olsaydı vatandaşın bir şey diyebilirdim belki. Ama bunlar…Fikrin bile fahişesi olmuşlar….
bu arda kalemine sağlık.
16.Büyükgüzel demiş ki:
November 19th, 2008 at 15:10
feysbuku kapadım kafam rahat etti ))
17.Rumeysa demiş ki:
November 20th, 2008 at 00:40
çok güzel yazmışsınız, anlatmışsınız. bence erkek kalmamış değil. ama olan erkekler de arkadaştaki temayülü görünce kaçışmışlardır gibi geliyor bana:) böylece o da erkek antipatizanı olmuş ve yeni meşrep bulmuş kendine…
neyse, kurtulduğuna sevindim…
18.Muhittin demiş ki:
November 20th, 2008 at 01:56
Neden bekledin şimdiye kadar? Bu arkadaş tahminimce baya asosyal bi arkadaş olmalı ki teklifi hep karşı taraftan beklemiş. Bence sadece erkekler değil kadınlarda hoşlandığını göstermeli.”
“Sıra sana gelmiyorsa sen sıraya git
Bu şekilde başlamış bir ilişkim var ve çoooook mutluyuz.. Keşke herkes bu bilinçte olsa…
19.ebru demiş ki:
November 20th, 2008 at 07:28
Allah akıl fikir versin efenim. yahu dünya yaratılalı milyonlarca yıl olmuş, lezlik-gaylik o tarihten beri kabul görmemiş. semavi kitaplar da kınanmış, günahtır denmiş. sırf batıda kilise rayından çıktı diye, kabul etti diye, moda oldu diye, yaygınlaştı diye neden normal olsun ki bu anormal düşünceler ve yaşantılar? o zaman gasp tecavüz arttı diye biz de gasp edelim, zina yapalım .e ne de olsa çevre kötü, biz de çevreye uyalım. böyle mantık mı olur?
Allahım saptırmasın kimseyi.
20.Siminya demiş ki:
November 20th, 2008 at 15:23
Ha evet anneperi’nin dediği gibi benimde başıma gelen bir olay, anneperi, barış’la biraz atışmıştı onu ilk defa böyle sinirli gördüklerini söylediler
Benim bu tür olaylara bakışım farklıdır bu yüzden eleştiremiyorum.Psikolojik nedenleri var sevgisizlik var çocuklukla ilgili derin gerçekler vs.vs Günah kavramıyla, ayetle,cehennem korkusuyla bu insanları değiştirme düşüncesi pek işe yaramaz çünkü yaptığı şeyin günah olduğuna inancı yok, zaten neye inandığınıda bilmiyoruz ki bizide ilgilendirmez.
Kısacası içine düşmediğim durumları dışardan izleyip tu kaka yapmak bana göre değil.Kimbilir bende ne sapkınlıklar vardır, üstün ahlaklıların durduğu yerden bakınca.
21.Siminya demiş ki:
November 20th, 2008 at 15:26
Bu yorumum geneldir çilekli süt.Yakından tanıdıkça herkesi anlayabilme ve herkesi günahıyla sevabıyla nötr insan görme bakışımla ilgili.Yaşadığım olayında yoğun etkisi var, umarım anlayışla karşılarsın.
22.admin demiş ki:
November 20th, 2008 at 19:16
İnsanlar kendileri gibi pislik davranılmadığında neden bir dışlama reaksiyonu gösterirler hala anlayabilmiş değilim açıkçası.. Herhalde normaller anormalleri dışladığından onlarda kendilerince bir tepki mekanizması geliştirmişler. Mesela erkekler arasında bazı durumlar var bazı eğitimsiz ve görgüsüz sınıfından erkekler, daha eğitimli (ille ünv. okumuş demiyorum eğitimli yani kendini yetiştirmiş) ve akıllı olan, kadınına değer veren ve örneğin; atıyorum eşine sıkıştığında ev işlerinde yardımcı olan, çocuklara bakan vs. erkeklere pek iyi bir gözle bakmıyorlar. Ya da onlar gibi karılarını fahişelerle aldatmıyorsa, başka kadınlara yiyecek gibi bakmıyorsa vs. erkeğe gay damgası yapıştırıveriyorlar. Aslında burda iş, o çirkin etiketlerin yapıştırıldığı kişiye düşüyor. O pislik arkadaşlardan bir an önce kurtulması gerektiğinin çanlarıdır bunlar çünkü.
@Serzo, bir süre aynı kaderi paylaşmışız desene
@Ceyda, beni daha ne tipler buluyor bir bilsen
)
@Anneperi, olduğun gibisin bebeğim seni seviyorum hep böyle dobra ol, diplomatik olma
@YaşamlaDans, çok iyi yapmışsın canım
@Arzu-Hal, kesinlikle katılıyorum.
@Zeynep, sağol
)
@Burda S., hoşgeldin saklanan insan
@Papiş, aynen öyle gülüm, amin diyelim dua dua dua başka yapabilecek bir şey yok.
@Şeyma, bilmem.. Sanmıyorum tatmin olduğunu çünkü sevişmedik Bir iki kelamla islah olacak biri değildi ama umarım “hmm acaba?” dedirtebilmişimdir.. Belki bir gün kimbilir..
@Z.Melike, amin, amin.. Hayra vesile olabilmek için konuştum onunla zaten. Umarım dediğin gibi bir iki şey kalmıştır aklında dediklerimden ve belki bir gün kendiliğinden “düşünürde” bırakır bu huyunu.
@Kayhanoviç, yazı içeriğini görünce kuyruklarını kıstırıp çıkarlar o abazalar sitemden sen merak etme
) Erkekler tilkidir ama kadınlarda da tilki az değil. Her iki cinsin de tilkilerinden Allah muhafaza etsin bizi
)
@Biolog, evet duymuştum o kadını sanırım.. Ne kadar yazık yahu madem bi saçmalık yapıyosun bari yanlışını kabul et de yap bunu.. İnkar edip yanlışa devam etmek çok çok daha kötü, çünkü yaptığın yanlışı savunarak Allah’ın hükmüne isyan etmiş oluyorsun, Allah yanlış diyor sen doğru olaya bak Acizlik ya.. Bunun vebali hiç de azımsanacak boyutta bir vebal değildir. Duana amin diyorum.
@H-Yaman, kimin ne derdi varsa ona kendini yakın hissediyor işte
) Di mi ama yaaaa kadınlarda yeri gelince konuşsun kaçırmasın aşkı
@Nonamemorospohe, ismini yazmakta zorlanıyorum
Kesinlikle katılıyorum ben doğrucu biriyim ve bu tür dolambaçlı oyunlara girip üstüne senin de dediğin gibi fikir fahişeliği yapılması “yalan söylenmesi kadar” (ki en kızdığım ve soğuduğum durumdur) beni kızdıran bir durum.
@B.Güzel, aa kapadın mı cidden? Daha geçen gün bi grup için davet geldi ama senden bana, sanırım yeni kapadın?
@Rumeysa, dediğim gibi haklı olduğu noktalar var inan öyle iğrenç mizaçta erkekler varki tüm dünyadan bile nefret edebilirsin. Ama bu yanlış yapmasını gerektirecek bir durum değil yinede. Tıpkı şarkıcı Gülşen gibi. Eşi onu bi yabancı bi kadınla aldattı daha sonra Gülşen’e bi haller oldu
Bence onun psikolojisi şu: Eşim beni aldattı, ben tüm erkeklere nefret duymalıyım, çevremdeki büyük parçaları (çok zengin ve ünlü olanlarını) kendime aşık edip bırakmalıyım, hepsiyle fingirdemeliyim ve eski eşimi bir şekilde uzaktan da olsa hep kıskandırmalıyım. Olay bu
@Muhittin, bu dediğimi abartanlar da var, bir kadına edep ve utanmak çok yakışır ama yeri gelince dobra ve cesurda olmak gerekir dozunu iyi ayarlamak şartıyla
Mutluluğunuz daim olsun Bu arada seni ilk kez görüyorum hoşgeldin
@Ebru, “o zaman gasp tecavüz arttı diye biz de gasp edelim, zina yapalım .e ne de olsa çevre kötü, biz de çevreye uyalım. böyle mantık mı olur?” yani.. benim demek istediğim de tam olarak buydu. Amin diyorum duana.
@Simi, Any’ciğim hak ve hukuk konusunda çok sinirlenir o da doğrucudur ben gibi. Beni de en çok sinirlendiren şey yanlışların doğruymuş gibi lanse edilmesidir bu bakımdan çok benzeşiriz birbirimize
Aslında o bayana ilk konuşmalarımızda psikiyatrist önerdiğimi hatırlıyorum
Yani direkt eleştirmedim, sadece düşüncemi söyledim. Gay ve lezbiyenliğin (eğer nefs için, keyfi olarak yapılmıyorsa) ruhsal bir bozukluktan ileri geldiğini anlattım. Keyif için yapılanların da ne kadar yanlış olduğunu ifade ettim. Tukaka değildi yani
İşin içine girmeme gerek kalmadan konulara hakim olabilme yeteneğine sahip biriyimdir
Hem bilim hem de ilimle uyardım kendisini. Sadece ayetlerin işe yaramayacağını bende biliyorum. Artık gerisi ona kalmış
“Doğruyu emret, yanlıştan alıkoy” (emri bil maruf nehyi anil münker) farzına itaat benim amacım. Böyle bir şeylerle karşılaşınca doğru ne ise onu anlatmakla yükümlüdür “ben müslümanım” diyen herkes. Yani insanları nötr görerek yanlışlarına devam etmelerine müsaade etmekten daha hayırlı bir iştir Ben görevimi yaptım gerisi beni bağlamaz…
23.SerhanS demiş ki:
November 21st, 2008 at 17:09
Bir erkek olarak çok zor şartlarda okudum yazıyı, yazı boyunca sürekli itilip kakılmaktan
Ama söyle bir durum var.. biz erkekler de etrafta evlenilebilecek kız kalmadığından yakınırız hep arkadaş sohbetlerinde..
Yani iki taraf da böyle düşünüyorsa, cinsiyet ayrımı yapılmaksızın toplu bir yozlasma olduğu söylenebilir gelinen şu zamanda..
Tabi temennim kızlar ve erkekler tarafındaki o “sadece birbirini hak eden” azınlık ekibin birbirini bulması..
24.HErgun-Since-1983 demiş ki:
November 22nd, 2008 at 04:02
Tencere yuvarlanır kapağını bulur..
Bir söz daha var ki çok hoşuma gitmiştir; “Hz. Ali yaratılmasaydı Hz. Fatıma’ya denk birisi olmazdı dünyada!”
Ne demek düzgün adam kalmadı! Sen düzgün bir bayan mısın ki düzgün birini hakettiğini düşünüyorsun! (Bu söz o bayana(!), size değil
) Son mesajından alıntıladığın cevapla bunu söylemişsin sen de aslında..
Helal dairesi keyfe kafidir, harama girmeye hiç lüzum yoktur! Cerbeze yaparak hem saçma bahaneler üretmeye hem de imanı tüketmeye çalışmamak gerek..
Allah’ın haram dediği haramdır.. Allah(c.c.) bunlara verdiği aklı hidayet ve insanlık adına kullanmayı da nasip eylesin..
Erkekler neden iğrençmiş?
İğrenç olmak cinsiyetle alakalı bir durum değil!
İnsan nasıl görmek isterse o şekilde bakar olaylara ve kişilere.. Herkesi bir tutmamak gerek.. En az erkekler kadar bayanlara da iğrenç olabiliyor.. Genelleme yapmamak gerek!
Bu konuda söylenmiş, tartışılmış o kadar çook söz var ki hepsini buraya yazmaya gerek yok
Okkadarr!
25.Yılmaz Barış demiş ki:
November 27th, 2008 at 23:25
Bu sapıklar hakkında tartışmaya değmez…
26.BİR KAFADAN HER SES » Blog Archive » Arkadaşlık Siteleri -Aşk, Meşk ve Bilumum Çerezler- demiş ki:
December 3rd, 2008 at 00:43
[...] ana profillerini ezberledim diyebilirim. Şuan ise cidden artık ilgimi çekmiyor bu siteler. Zaten şurda değinmiştim bu konuya. Bir Facebook’um var ve onunla mutluyum [...]
27.çikolatalıpasta demiş ki:
December 4th, 2008 at 19:44
Mersi, çok güzel bir yazı olmuş.
28.igrencmiyiz biz demiş ki:
December 8th, 2008 at 13:31
uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum. Çok samimi buluyorum keşke … erkeklerin iğrenç olduğuna katılmıyor hatta kadınların iğrenç olduğunu düşünüyorum. Yazılarınızı zevkle okurken içimde kalmaması için bi şey daha var o da size o erkek arkadaşınızı yada nişanlınızı terk edişinizi hiç yakıştıramadım çok mu katısınız acaba…
29.BİR KAFADAN HER SES » Blog Archive » ÇıLgınca Bir Bayram
demiş ki:
December 9th, 2008 at 19:54
Banane [...]
[...] kurdum ve “seni seviyorum benimle yine var mısın?” dedim. Kızlar da adım atmalı demiştim ve ben bu konuda gerçekten çok cesurumdur. O’nun ne yazdığını söylemicem
30.ibrahim demiş ki:
December 27th, 2008 at 17:31
umarım dogru yolu bulurlar.
31.petek demiş ki:
January 19th, 2009 at 02:04
bence o kız kurtulmuş senden.sen ve senin gibi düşünenler alay edilecek insanlarsınız asıl.böyle bir konuda destan yazarcasına boş muhabbet yapacağına facebookta arkadaşlarına christmas tree falan gönderip oyalansaydın keşke.insanı yaratan allahtır.lezide gayide senin gibi şarlatanlarıda.seninle alay edilmediği sürece sen kimseyle gırgır geçmeye kalkma.dinimizden ahkam keserken bu konudada okuman gereken çok hikaye ve hadis var.bilmiyorsan sor.öğretelim….
32.çilekli süt demiş ki:
January 19th, 2009 at 03:49
he he ondan “petek” çiğim kız senin kaç tane ismin var öyle yelloz?? üfürükten böceeeeekkk
33.çilekli süt demiş ki:
January 19th, 2009 at 03:59
istersen zilli cadı da diyebilirim he ne dersin? seçim senin beybi
34.ilyas TEKER demiş ki:
March 12th, 2009 at 17:35
Bence;
Gay, lezbiyen artık normal bayan-erkek ilişkileri dışında diğer ilişki türleri kişilerin ailelerinden, yetiştiği çevreden, etrafında ki arkadaşlarından, belirli bir dönem bastırdığı duygularının zamanı gelince dışarı vurmasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum..
Yoksa akıllı bir adamın yapacağı şeyler değil bunlar
35.NnEvV demiş ki:
March 17th, 2009 at 09:31
bööö inanmıyoruum yaa demek erkeklerle günah diye kırıştırmıyo kadınlarlaa kırışıyoo bencem bu seni kapalı görmüş yaa şöyle bi imaj vermek istemiş hanii dindarlık derecesinde bişeyler yapmaya çalışıyorum :P bu arada ilginçtir kii hehe neden hep seni bulmuş ki bu anormaller
36.FerDa demiş ki:
April 5th, 2009 at 22:54
güzeL bi konu işLemişsiniz tbrLer.Benimde çevremde bu tür insanLardan çok var hem yakınen sevdiğim tanıdığım arkadaşLarımda öyLe, kimisi sorunLar yüzünden lezliği seçmiş kimiside erkekLerden iLgi görmediği için.. hıı bide bu rahatlık var; Bi kızla bir erkek aynı evde kaLsa ayıpLarLar ama kızla kız kaLırsa kimse yanLış anLamaz.YaptıkLarı doğru bi şey demiyorum ama onLarın seçimi karışmak doğru oLmaz sonucuna kendiLeri katLanacakLar çünkü..biDe bu işi bırakamıyorLar öyle hadi deyince bitmiyor LezLikLeri. kimisi iLe saatLerce konuştuğumu biLirim yaptığı yanLışı anLaması adına,bunun günah oLduğu hakkında…emin oLun hepsi bunun günah oLduğunun farkındaLar ama kimin umrunda… :S Yurt dışında lez evLiLiği serbst oLduğu için bi kaç arkadaşım hoLLandaya gitmeyi biLe düşünüyor ..neyse aLLah yardım etsin doğru yoLu buLmaLarında….
37.çilekli süt demiş ki:
April 6th, 2009 at 11:54
Umarım doğru olanı anlarlar iş işten geçmeden Ferda
Amin..
38.Emel demiş ki:
December 5th, 2009 at 04:11
erkeklerle beraber olmak günah o yüzden kadınlarla oluyorum diyen bi bayana lezbiyen demekde birazcık saçma olsa gerek kesin ailesi oldukça tutucu dindar bi kesimden kendisinin erkeklerle flört etme şansı sıfır gibi bi şey ailede anca bayan arkadaşlara izin veriosa kıscagısda napsın.. kınamayın arkadaşlar hepimisin cinsel dürtleri var, sanırım o bahsi geçen arkadaşımızınki bislerden birascık daha fasla kör tuttugunu hesabı oda tuttugu kendi cinslerini Allah ne verdiyse artık .Kimseyi lezbiyenliğe eşcinsellige özendirmek gibi bi derdim yok ama bizleri bu kadarda aşağılıyor olmanız kanımada dokunmuyor değil hani:( artık eşcinsellik dünyada bi hastalık bi saplantı olarak kabul edilmemekle birlikte bilim adamları bunun genlerle yada hormanlarla ilgili bir olay oldugunu düşünüp onaylıyor gelelim işin dini boyutuna bu konuda kendimi az sorgulamadım her seferinde rabbim bu kimlikden kurtulmam için yalvarırım bana mücadele etme gücü ver dedim sevgililerim olmasına rağmen cinsellik boyutuna karışmamaya çalıştım seviyorum ama hani cinselliği yaşamazsam daha az günaha girerim düşüncesiyle hareket ettim geçmişimisde kuran-ı kerime baktıgımısda lut kavminin helakı gibi bi olay yaşanmış ama her seferinde elde var sıfır yine elde var sıfır lut kavmi iyice sapıtmış ne aşk ne sevgi sadece sexten ibaret olarak görmüşler eşcinselligi bırakın eşcinselligi artık ensest ilişkilere kadar vardırmışlar işi biliyorum hepiniz eşcinselligi sexten ibaret oluşan bi akım olarak düşünüyosunuz çünkü lezbiyenlik üzerine hazırlanmış bütün pornografik videolar bunun böyle oldugunu gösterip destekliyor ama bilmediniz tek şey o görüntüleri hazırlayanlar bi erkek erkeklerin cinsel dünyaları üzerine tasarlanmış kurgular ve başroldeki kadınlarda sadece oyuncu kısacası rollerinin ve alacakları paranın hakkını vermeye çalışıyorlar.
bisler toplum içinde normal insanlarıs geseris çalışırıs acıkırız yorulurus dinlenir uyuruz bislerinde sisler gibi ailesi arkadaşları çevresi var ve eminimki sizlerinde çevresinde eşcinsel oldugunu bilmediğiniz kendisinin mecburen gizlemek zorunda kalan arkadaşlarınız veya yakınlarınız var araştırmalara göre her 100 kadından 100\65 hayatı boyunca mutlaka en az bir kere lezbiyen bi ilişki yaşamış.çileklisüt arkadaşımızın bahsettigi anektod daki gibi kadın+lezbiyenlik=sex deildir hee aramısda kanı bozuklar yokmu istemediginis kadarr ama bilinmesi gereken hetero (normal) insanlar arasındada bunlar yine istemedimis kadar mevcutt her toplumda iyiler ve kötüler olacaktır iyilerden olmak dileğiyle ne olursak olalım herşeyden önce adam olmayı bilelim bu arada bi dip not yatağa girdimde bedenimden çok önce saçlarımı okşayarak beni uyutubilecek bi erkek ne zaman karşıma çıkarsa belki o zaman lezbiyenlikten vaz geçebilirim
))) hoşçakalın mutlu kalın Allah yar ve yardımcınız olsun paiii…….
çilekli süt arkadaşım başından geçen bi olayı bizlerle paylaşmışsın çokda iyi etmişsin. Evvela sizlere bi lezbiyen olduğumu konuşmamın başında belirteyim evet ben bi lezbiyenim duygusal ve cinsel anlamda kendi cinsimden hoşlanıyorum,belkide çilekliyi facede bende görüp eklemişimdir tabiki bu işin şakası hiç bir zaman facelerde hiç bi heteronun kanına girmedim
genlerimle yada hormanlarımla ilgilide olsa dini yönden beni henüz tatmin edecek bi yorum hala bulamadım her ne kadar kendimce mantıklı açıklamalar üretmeye çalışsamda biliyorumki yaradanın lafının üserine laf söylenmes sadece şunu söylüyorum zamanında bi kadını zina yaptığı gerekçesiyle halk recm uygulayıp taşlarken peygamber efendimiz şu lafıetmiştir bu kadına aranızda öyle biri taş atsınki hayatında hiç günah işlememiş olsun zina gibi hırsızlık gibi kul hakkı gibi adam öldürmek gibi törerist olup vatanını satmak vs… gibi eşcinsellikte büyük günahlar arasında bende şimdi peygamber efendimizin hadis_i şerifinde söylediği gibi benimde dileğim bisleri taşlıycak kişinin hayatı boyunca hiç günah işlememiş birisinin olması (bu yazıyı okuyanlar arasında varsa peygamber gibi bi zat buyursun) günahkarım Allahım affetsin yada hidayetine erdirsin bisleri yermek yerine yada en azından benim için sizlerde böyle dua ederseniz minnettar kalırım
39.OnayLanmayan Ad demiş ki:
December 5th, 2009 at 09:44
Muamma..Sadece keLimenin somut anLamında sakLanan kitLe.. O sizinLe mesajLaşan Şahıs da dahiL oLmak üzere. Şahsım adına Şunu söyLeyebiLirim. ‘Beyin VucuduN eN Erotik organıdır’ beni bir Bayana kenetLeyen ne cinseLLik ne uzuLLar ne de bu vari durumLardır. ZaafLarın dürtüLerin aynı oLması biraz etkiLi oLabiLir.. AnLaşımLarLa aLakadar oLarak… KıLıfına Bakıp KıLıcın keskin oLup oLmadıĞını anLıyamayanLardanım beLki de. RuhsaL orgazmı tenseLin üstüne taŞıyanLardan beLki de. Bir kadını Çok iyi tanırım onunLa kendimi de tanırım Çoğu zaman… YaşanıLanLarın doğru oLduĞunun veya yanLışLığının ispatı değiLdi asLa bu metin. YaLnızca dikkatimi çeken ve heteroseksüeL arKadaşLarın yorum yaptıĞı konuya bir PanseksüeL oLarak yorum yapMaktı. Gerçeğin rengi gridir. Kendi aydınLıĞınızı KaranLığınızLa karıştırırSanız da Şahit oLabiLirsiniz. Yaşamayı biLen yaŞatır. Yaşamak zordur… Yaşatmak… YaşLanmak… Beraber YaşLanabiLeceğiniz Lakin onunLayken yaşLanmıyacaĞınız birini buLmakta…BıraKın tüm insanLar inSan gibi yaŞamak çerçevesinde diLe diği mantıkLa yaŞasın.Huzur , MutLuLuk inanın Zor eLde ediLmekte…Ve inançLar… SorguLanmayacak kadar doĞaL ve tabiiLer. Hz Muhammed (sav) Dahi tefsirLememiştir. Hepimiz müsLümanız yaŞayabiLdiğimiz Kadar. AmeLLer niyetLere göredir Umarımız. OkuduĞunuz ,zaman ayırdıĞın için teşekkür ederim… HuzurLu ve saygıLı bir ömür diLerim… SeLametLe …
Homofobik bir yakLaşım sergiLemek Pek mantıkLı değiL. ÖnceLikLe Hakikatte O kız bir Lezbiyen miydi yokSa Lezbiyen oLduĞunu mu düşünüyorDu? CinseL açLıĞından ,yetiştiriLme tarzından veya çevreseL empozeden de oLabiLir bu. Katagorize eDiLmemeLi inSanLar. Ve ayrıca KutsaL Kitap va HeLak sereMoniLeri de bir tefsir gerektirmez eLbette. AsLında bir insan oLarak veriLecek Her soruya bir Bayan oLup BayanLa iLişkisi oLan biri oLarak cevap verebiLirdim. Lakin sanırım biraz daha araLamaLısınız kapıLarızı. EşcinseLLik bir SapıkLık değiLdir. Tabiata aykırıLık da değiLdir. ZihinseL veya fizikSeL bir açLıkta değiLdir. Tr deki Gay, Lezbiyen , BiseksüeL , Travesti , TranseksüeL , Crossdress vatandaşLarımızın yüzde 60 küsürü içgüdüseL değiLde çevreseL edinmiş oLabiLir eLbette bu hissi. DoĞuda amcaSının oğLuna tecavuz edip te onu hayattan sirkenLer heteroLardır öte yandan bu darbedeb Sonra kendini topLumdan dışLayıp beLki de topLumun dışLadıĞı o gencimizde heteroseksüeLLiğini sakLayan bir homoseksüeLdir. Bayan sporcuLarın yüzde 78 inin Lezbiyen veya biseksüeL oLmasının nedeni ise fizikseL ve HormoneL değişimdir. Zira bunLar asLında EşcinseLLik kataGorisine dahiL midir
40.FerDa demiş ki:
December 8th, 2009 at 13:40
bu yöndeki aRkadaşLaRımın sayısı aRttı,içTen dinLeyince emin oLun hak weReceksiniz onLaRa.ÖzeL haYat kaWRamımız waR ßıRakın yaşasnLar özqüRce, ne oLdum dememeLi insan.. yaŞamın ne qetiReceğini ßiLemezsiNz.
41.çilekli süt demiş ki:
December 8th, 2009 at 16:21
Sizin için dua ediyorum bakın, hiç kötülüğünüzü ister miyim sizler de insansınız.
Allah hepinizi islah etsin diyorum daha da bir şey söylememe lüzum yok
42.enfeksiyon demiş ki:
January 6th, 2010 at 12:57
bence hepiniz de haklısınız arkadaşlar?
mesleğim icabı her türlü insanla karşılaşıyorum ve anlıyorum ki; herkesin düşüncesi kendini mutlu eder.
tüm notları okudum.
etkili.
ama biraz daha sakin, biraz daha empatik olunabilir.
Allah doğru yolundan ayırmasın bizi…
bu da bir imtihandır anlayana.
43.enfeksiyon demiş ki:
January 6th, 2010 at 12:58
bence hepiniz de haklısınız arkadaşlar?
mesleğim icabı her türlü insanla karşılaşıyorum ve anlıyorum ki; herkesin düşüncesi kendini mutlu eder.
tüm notları okudum.
etkili.
ama biraz daha sakin, biraz daha empatik olunabilir.
Allah doğru yolundan ayırmasın bizi…
bu da bir imtihandır anlayana.
May 5th, 2010 at 14:13
arkadaş,
kendi pencereden herşey ne kadar basit görünüyor dimi?
ben de sen ve senin gibiler diye bi genelleme çakayım mı ha hoşuna gider mi? lezbiyenler sapık, lezbiyenler zayıf karakterli, lezbiyenler aciz beyinlerini kandırsın anca. evet kötüyüz, kakayız, pislikiz, mikrobuz hepimiz. ama hepimiz değil. lezbiyen ya da eşcinsel başlığı altında binlerce farklı kişilik , inanç, yaşam tarzı, cinsel anlayış, arayış vs. bulunabilir. ama size göre hepimiz aynıyız. internette arayış içinde sapkın sapkın dolaşan eşcinseller eşcinselleri temsil ediyor yazıktırki. daha da üzücü olan; onlar yüzünden bizim gibi kendi halinde yaşayan, kimseye rahatsızlık vermeden kimseye kötü örnek olmadan yaşamaya çalışanlara oluyor. biz bu durumumuzu hiç bir bahaneyle örtüştürmüyoruz. olayın farkındayız. ama siz heteroseksüeller için karalamak çok rahat. düzelsinler kardeşim o kadar zor mu diyorsunuz. diyelim ki biz doğru olanı yapıyoruz siz yanlış olanı. Allah bi emir gönderir ve herkes eşcinsel olsun der mesela. kaçınız günah diye karşı cinsinden hoşlanmaktan vazgeçebilir? hiç birimiz değişemeyiz diye bişey demiyorum ama kadınında erkeğinde ecnebininde müslümanında siyahininde eskimonunda kısacası insanın iyisi kötüsü var. tanımadan bilmeden genelleme yapmak nasıl imkansızsa bizim içinde bu geçerli. sırf karşılaştıklarınız tanıştıklarınız kötü diye böyle yerden yere vurulmamız hoş olmamış.
May 5th, 2010 at 15:25
Allah’ın emir ve yasakları Kuranı Kerim’de yazılıdır okumanı öneririm. Çünkü o emir ve yasaklar kıyamete kadar değişmeyecek. Varsayımlar üzerine yaşamak zor olsa gerek sizin için.
May 5th, 2010 at 15:27
Ben karşılaştıklarım kötü diye bunları yazmadım ayrıca, lezbiyen ve gay iyi ya da kötü fark etmez , Allah tümünü lanetlemiştir. Kendinizi kandırmayın lanetli insanlar. Biz Allah için buğz ediyoruz onlardan, Allah’ın sevmediğini biz neden sevelim? Yoksa benim için hiçbiri zararlı değil.
May 10th, 2010 at 20:14
tebrik ederim.hele ki o doğru insan ol ki doğruyu bulasın cümlesi hayata düstur edilecek bir slogan!!!
August 24th, 2010 at 18:47
Bnm en iyi arkadaşım Türk ve lezdi. Bana da ilgi duyuyordu. Sevişmek günah deil diyordu. Bir keresinde onu bir bayan ile yakaladım. Ve 2 hafta konuşmadık…Sonra ona karşı bi çekim hissettimi fark edince evine gittim ve birlikte olduk. Şu anda evliyiz ve 2 çocuğumuz var.